Konferencja "Advanced Analytics and Data Science" to wyjątkowe wydarzenie dla przedstawicieli świata nauki i biznesu, którego celem jest zaprezentowanie wymiernych wartości wynikających z zastosowania zaawansowanych rozwiązań analitycznych w biznesie oraz zainicjowanie dyskusji na temat wyzwań związanych z uruchamianiem nowych programów studiów i kształceniem specjalistów posiadających odpowiednie kompetencje analityczne, informatyczne i biznesowe (data scientist) dostosowane do zmieniających potrzeb współczesnej gospodarki.
Konferencja organizowana jest przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie (Kolegium Analiz Ekonomicznych - Instytut Statystyki i Demografii - Zakład Analizy Historii Zdarzeń i Analizy Wielopoziomowych) pod honorowym patronatem JM Rektora – prof. dr hab. Tomasza Szapiro.
Wiele polskich uczelni, w tym Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, przechodzi przez proces zmian i adaptacji programów kształcenia do aktualnych realiów rynku. Organizacje chcą wykorzystać możliwości, jakie kryją się za analizą i wizualizacją zalewających ich danych i informacji. Dlatego rośnie znaczenie data science zarówno jako specjalizacji i zawodu, jak i dyscypliny naukowej. Big Data zmienia oblicze biznesu, dlatego firmy potrzebują zaawansowanych technologii i specjalistycznych kompetencji, aby przekształcić dostępne dane w wiedzę zapewniającą im przewagę konkurencyjną.
Gościem specjalnym konferencji będzie Frank J. Ohlhorst – dziennikarz, autor, prezenter i blogger, ekspert w dziedzinie analityki biznesowej z dużym doświadczeniem w realizacji projektów IT dla biznesu. Autor książki Big Data Analytics: Turning Big Data into Big Money.
Szczegółowa agenda oraz lista prelegentów jest dostępna na stronie internetowej konferencji.
Data:
5 listopada 2013
09:00 - 17:00
Miejsce:
Szkoła Wyższa Handlowa w Warszawie
Budynek C
Al. Niepodległości 128
02-554 Warszawa
Kontakt
seminarium@spl.sas.com
Partner merytoryczny konferencji: SAS Institute
Sponsorzy: ABE-IPS, Bank Gospodarstwa Krajowego, Sygma Bank
Patroni medialni: Computerworld, Harvard Business Review Polska, Manager
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz