niedziela, 29 września 2013

Oracle wprowadza aktualizacje platformy Oracle ERP Cloud

Aby pomóc firmom w uproszczeniu procesów finansowych i spełnić ich wymagania techniczne, Oracle wprowadza aktualizacje platformy chmurowej Oracle ERP Cloud. Rozszerzenia platformy pomogą firmom w zwiększeniu produktywności, obniżeniu kosztów i usprawnieniu kontroli biznesowej.

Praktyczne, dostosowane do ról konsole biznesowe, nowoczesne sposoby obsługi i wbudowane funkcje ułatwiające współpracę na różnych obszarach ułatwiają klientom efektywne zarządzanie nowoczesnymi organizacjami.
Oracle ERP Cloud to kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie będące częścią platformy Oracle Cloud. Obejmuje następujące funkcjonalności: Oracle Financials Cloud, Oracle Procurement Cloud, Oracle Project Portfolio Management Cloud i Oracle Supply Chain Management Cloud.

Oto nowe funkcjonalności Oracle ERP Cloud:
Oracle Financials Cloud:
Wielowymiarowa platforma tworzenia raportów: Umożliwia tworzenie kompleksowych raportów na podstawie najnowszych informacji finansowych, wykorzystując dane pochodzące z jednego źródła.
Integracja arkuszy kalkulacyjnych i rozwiązań do przetwarzania obrazów: Obniża koszty przetwarzania danych i zmniejsza ilość błędów podczas wprowadzania transakcji.
Konsole biznesowe i obszary robocze oparte na rolach: Ułatwiają zarządzanie działaniami dzięki temu, że zadania, problemy i wyjątki przekazywane są bezpośrednio do scentralizowanego kokpitu.
Skalowalna i niezawodna platforma: Może przetwarzać ponad 200 milionów wpisów do dzienników na godzinę.

Oracle Procurement Cloud:
Automatyzacja: Pomaga w obniżeniu kosztów produktów i usług, uproszczeniu procesów „od źródła do rozliczenia" i zapewnieniu zgodności z przepisami.
Strategiczne wyszukiwanie źródeł i zawieranie umów: Ułatwia automatyzację i standaryzację negocjacji z dostawcami.
Samoobsługowe zaopatrzenie: Umożliwia mniej doświadczonym użytkownikom łatwy zakup produktów i usług od preferowanych dostawców po cenie zgodnej z umową.
Portal dla dostawców: Zapewnia centralny punkt współpracy z dostawcami, gdzie mogą oni sprawdzać status transakcji i podejmować w związku z tym odpowiednie działania.
Oracle Project Portfolio Management (PPM) Cloud:
Zarządzanie finansami: Umożliwia klientom osiągnięcie, a nawet przekroczenie celów dotyczących projektów dzięki najwyższej klasy funkcjom tworzenia budżetów, szacowania kosztów, przeprowadzania rozliczeń i zarządzania umowami.
Zarządzanie realizacją zadań: Przyspiesza pozyskiwanie pracowników i realizację projektów, zwiększa produktywność i ułatwia osiągnięcie dobrych wyników dzięki odpowiedniemu zarządzaniu zasobami projektowymi i zadaniami.
Sieci społecznościowe: Umożliwia współpracę w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wbudowanych narzędzi do komunikacji w sieciach społecznościowych.
Wgląd w wydajność: Ułatwia podejmowanie decyzji o działaniach niezbędnych do osiągnięcia sukcesu z uwzględnieniem głównych trendów biznesowych.
Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud:
Globalna kontrola zapasów: Umożliwia prewencyjne zarządzanie przepływem materiałów i pracą magazynów z wykorzystaniem kompleksowych funkcji zarządzania zapasami.
Elastyczne zarządzanie kosztami produkcji: Ułatwia kompleksowe zarządzanie kosztami produktów, od tworzenia raportów po podejmowanie decyzji.
Zarządzanie danymi głównymi produktów w przedsiębiorstwie: Obejmuje zarządzanie danymi głównymi produktu, kontrolę jakości w pętli zamkniętej, zarządzanie produktami i wprowadzanie rozszerzeń.

Sanmargar Team jest firmą Business Intelligence. Naszą strategią jest oferowanie eksperckich usług i rozwiązań do zarządzania danymi podstawowymi (MS - MetaStudio), deduplikacji i czyszczenia danych adresowych (DQS – DataQuality Studio) oraz rozwiązania do zarządzania jakością danych (DQMS - DataQualityManagement Studio). W naszych przedsięwzięciach, obok korporacyjnych rozwiązań o najwyższym standardzie (Oracle Hyperion, SAP BusinessObjects, Prophix), stosujemy także wydajne, w pełni funkcjonalne, rozwiązania oparte na otwartym kodzie źródłowym (Pentaho Business Analytics, SugarCRM, Redmine).
Od 2005 roku specjalizujemy się w dostarczaniu usług i rozwiązań w zakresie wspomagania zarządzania wykorzystując autorskie, oraz standardowe, narzędzia informatyczne. Podstawowych obszarem usług jest realizacja projektów dot. zarządzania danymi podstawowymi, zarządzania jakością danych oraz budowy wydajnych systemów wspomagających zarządzanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz